14. November 2013

Camouflage

Coat: Mango
Sweater: Forever 21
Jeans: H&M
Overknee Boots: 3Suisses (old, but similar here)
Bag: Rebecca MinkoffBracelets: Valentino, Fendi, Dyrberg/Kern
Rings: Asos
Hier zeige ich Euch noch ein Outfit vom Wochenende. Ich habe mich nun auch vom Camouflage-Fieber packen lassen und mir diesen Pulli zugelegt. Außerdem trage ich (schon wieder) meine zwei Lieblingsteile diesen Herbst: meine schwarze Jeans und meine Rebecca Minoff Tasche mit Monogramm.
Ich freue mich außerdem sehr, dass ich es wieder mit einer meiner vielen Kreationen in die Burda style Printausgabe geschafft habe. Einen Ausschnitt davon könnt ihr unten sehen.
Liebe Grüße,
Stef

This is another outfit from last weekend. I was cought by the camouflage-fever and bought myself an camouflage sweater. I also wear two of my absolutely fall favourites: my black jeans and my Rebecca Minkoff monogrammed bag.
I'm very proud that Burda style featured me again with one of my many selfmade pieces. You can find a picture below.
Sincerely,
Stef 

Kommentare:

  1. Love the coat


    http://style-squared.blogspot.ca

    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    AntwortenLöschen
  2. Congats on your feature, sweety! I really love that striped dress.
    I also love this sweater you got! The color looks beautiful on you, and the shape of the coat on the first pic with these boots is superb!

    xx
    Tali

    AntwortenLöschen
  3. love your sweater great outfit!
    that's so awesome you were featured :)
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    AntwortenLöschen
  4. What a pretty look. I love those boots!

    xo Mel
    turquoise blonde

    AntwortenLöschen
  5. congratulations on the feature! love the dress and totally in love with your boots!

    www.thestylebender.com

    AntwortenLöschen
  6. gorgeous color palette in this outfit :)

    AntwortenLöschen