26. März 2013

Mint&Navy

Jacket: Mango (also love this one), Sweater: edc by Esprit (similar here and here), Jeans: H&M, Blouse: Made by me (pattern: burda style 12/2009 No. 125), Slipper: Zara, Bag: ChiChiFan, Rings: Asos, Sunnies: Moschino

Mein blautürkises Kleid bildete den Auftakt zu einer Woche voller selbstgenähter Outfits... oder zumindest teilweise selbstgenähter Outfits! :) Diesmal zeige ich Euch eine selbstgenähte Schluppenbluse. Die Bluse ist von mir kurzärmelig gearbeitet und daher noch zu kalt, um sie solo zu tragen. Ich werde sie aber sicherlich im Laufe des Sommers noch einmal zeigen.
Ihr freut Euch sicherlich genauso auf das lange Osterwochenende wie ich. Haltet durch, der Frühling kommt und bald ist Donnerstag! :)
Liebe Grüße,
Teal

My last teal dress was kind of a prelude of a week full of selfmade outfits... or at least one piece of diy clothes! :) This time I show you a blouse with a bow and short sleeves. It's to cold to show the blouse without the sweater, but I will show it again in summer. At least spring is commin'.
Have a great week. Greetings
Teal

Kommentare:

  1. Ein hübsches Outfit. Die Schlupfen-Bluse hätten ich gerne komplett gesehen. Aber ich bin so oder so beeindruckt von deinen Nähkünsten.
    Mint ist eine tolle Farbe und mir gefällt die Kombination mit den Leo-Loafers.
    Lieben Gruss, Cla

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  2. Tolle Schühchen, schöne Fotos! Frohe Ostern! :)
    Liebe Grüße
    Yulia

    AntwortenLöschen
  3. the bow from your blouse is so cute!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    AntwortenLöschen
  4. Again, I must comment on how talented you are! The blouse was the first thing I noticed about the outfit because it is so stunning. You chose a wonderful fabric and shade to suit your beauty. I would love to have the talent of making my own clothes, so kudos to you! Those jeans are great too, what a nice cut.

    AntwortenLöschen