11. Februar 2013

Purple&Black

Blouse: Strenesse, Skirt: Boss Orange, Trenchcoat: Sea of teal (more about the pattern here), Tights: under2wear (via Rossmann), Necklace: Chanel, Ring with saphire: present, Pumps: PierOne (via Zalando)

Wie versprochen zeige ich Euch hier ein Outfit mit meiner neuen Chanelkette. Dies ist ein wirklich typisches Arbeitsoutfit für mich: Bluse (wenn es noch kälter ist, mit Pullover darüber), Rock mit Strumpfhosen oder eine Hose... Da die Kette so klassisch und zeitlos ist, denke ich, ich kann sie zu vielen Outfits kombinieren! :) Und endlich scheint bei uns wieder die Sonne. Ich habe das Fotoshooting richtig genossen und die Sonnenstrahlen aufgesogen. Ich denke, Euch geht es auch so, dass der Winter langsam zu Ende gehen kann.
Wenn Ihr noch mehr Bilder aus meinem Leben sehen wollt, folgt mir doch auf facebook, twitter oder instagram! :)
Ich wünsche Euch einen schönen Wochenstart und vielen Dank für Euren Besuch,
Teal

Here I show you the promised outfit with my new Chanel necklace. I can tell this is a typical working outfit: blouse (if it's colder I combine a jumper), skirt with tights or pants... so I think I can combine the necklace to a lot of classy outfits!
And finally: the sun came out! I enjoyd the sun during the shooting so much! I think we all had enough winter and now we are ready for spring, right? :) Can't wait for it!
If you want to see more pics of my adventures, please follow via facebook, twitter or instagram! :)
Thanks for visiting my blog. I wish you a great and sunny week,
Teal

Kommentare:

  1. gorgeous elegant outfit!
    i love the colours
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    AntwortenLöschen
  2. Hi! Your blog is so lovely! I totally felt in love with it, you're style is so unique and it inspires me a lot.. would you like following each other? Hope for the best, let me know <3

    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. hello! nice style, very feminin ;) i like your coat!

    can we follow each other? let me know i will follow back ;)

    AntwortenLöschen
  4. you look awesome, thank you so much for following me, I follow you back on GFC and BLOGLVIN! xoxo

    AntwortenLöschen
  5. sehr schöner Look! Alles sehr stimmig! :)

    AntwortenLöschen
  6. Nice colours! Love it ;)
    Do you want to follow each other?
    Let me know

    AntwortenLöschen