1. Februar 2013

Leather&Burgundy

Jumper: H&M, Blouse: Zalando Collection (in sale now), Leatherpants: Sea of Teal (last seen here), Jacket: 1.2.3, Bag: ChiChiFan, Shoes: principles by Ben de Lisi (via Debenhams), Gloves: Roeckl

Dieses Outfit habe ich Anfang der Woche aufgenommen. Inzwischen ist der Schnee ganz weggetaut, denn es herrschen über +10°C, allerdings regnet es fast die ganze Zeit. Ich konnte bei diversen Sales tolle Pumps ergattern, doch um diese tragen zu können, muss das Wetter leider noch ein bisschen besser werden. 
Bei meinem Nähprojekt bin ich in dieser Woche leider auch nicht wirklich vorangekommen und da ich übers Wochenende in Mannheim bin (Shoppen usw.), werde ich auch dieses Wochenende nicht dazu kommen.
Ich wünsche Euch ein Schönes Wochenende, vielleicht findet Ihr ja Zeit zum Nähen! :)
Liebe Grüße,
Teal

This outfit is from the beginning of the week. Now the snow is gone, 'cause its +10°C and it wount stop raining. I got some bargain buys of really colorful pumps and I hope the weatehr will change soon, so I can wear my new loves! :)
I wish you a great and relaxed weekend. Yours,
Teal

Kommentare:

  1. i like your pants and shoes :)
    stunning

    AntwortenLöschen
  2. totally love the look girl! thanks so much for ur visit and followed u back on bloglovin, GFC, pinterest and instagram :D
    new post is up sweetie about my fav hairstyle :)

    AntwortenLöschen
  3. Hallo liebe Stefanie, ich finde immer deinen Outfits sehr interesant, wie du die Farben, Materialien und Schnitte kombienierst gefällt mir sehr. Ich habe mir auch zuletzt ein Kleidungsstück (ein Rock) aus Leder gekauft, diese kann man so wohl rockig; ) so auch edel kombinieren.
    Dein Blog finde ich super, mach weiter so wie bis her: ) und erfreu uns mit aktuellen Trends.
    ein wunderschönes Wochenende wünsche ich dir

    ganz liebe Grüße, Julia


    AntwortenLöschen
  4. Again a great outfit and your hair is so beautiful
    I follow you now hopeyou can follow back
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    AntwortenLöschen
  5. Thanks dear!
    Following you back, hope we keep in touch
    http://sosweetsopink.blogspot.pt

    AntwortenLöschen
  6. Oh my ! This looks great on you!! I have also look a like brogues! This inspires me to wear them again!

    XxX Farah

    www.formulafarah.com

    AntwortenLöschen
  7. Great blog, would be really cool if you could maybe visit my blog too and we could follow each other if you like ? x

    www.malefashionuk.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  8. Hi Beauty! Great blog! I'm your new follower, kisses!

    AntwortenLöschen
  9. Thank you very much for your comment and for the follow. I'm also following you :)

    AntwortenLöschen
  10. I'm soo inspired by your latest project, the leather pants! I also want to make me a pair but I was a bit hesitant as I'm scared to mess it up:)
    Love your outfit, great colors!

    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com
    Visit the RmH SHOP

    AntwortenLöschen
  11. lovely outfit!

    Would u like to follow each other on Gfc,Fb or Twitter?
    My blog
    www.donnaiveh.blogspot.com

    xoxo

    AntwortenLöschen