6. Februar 2013

Blue&Black

Coat: Asos, Jumper (looks like the art of Mondrian): grain de malice, Skirt: Cinque (last seen here) Tights: under2wear, Shoes: principles by Ben de Lisi (via Debenhams), Bag: Abro, Ring (with star): Dyrberg/Kern

Nach etwas längerer Abwesenheit zeige ich Euch endlich wieder Mal ein Outfit von mir. Den Mantel habe ich als supergünstiges Schnäppchen bei Asos bekommen. Da der Mantel nicht Mal 50€ gekostet hat und ich im Moment selten Zeit zum Nähen finde, musste er einfach mit. Mir gefällt besonders der Militärstil und der weitschwingende Rockteil. Den Pullover hatte ich mir schon im Oktober gekauft, allerdings konnte ich ihn noch nicht auf dem Blog zeigen, das Muster erinnert stark an die Bilder des Künstlers Piet Mondrian. Außerdem finde ich dieses knallige Blau absolut klasse, ein Farbklecks bei diesem grauen Wetter! :)
Ich wünsche Euch noch eine schönes Woche. Vielen Dank für Euren Besuch,
Teal

After some days of absence, I want to show you my new military coat. I found the coat at asos.com on sale for under 50€ and had to buy it. I couldn't sew it for that little money! I bought the jumper back in October, but haven't had the chance to wear it on the blog. I love the bright color of the jumper and it reminds me of the paintings of Piet Mondrian. :)
I wish you all a great week. Thanks for stopping by,
Teal

Kommentare:

  1. Tolles Outfit und der Mantel ist ein Traum.
    LG Manuela

    AntwortenLöschen
  2. Wunderschöner Mantel!!!! Und das Gelb und Schwarz zu dem Blau gefällt mir richtig gut! Verspielt und Edel zu gleich! Ich glaub, ich Brauch Deich mal als Einkaufberater:-). Vielleicht im Urlaub mal- lg aus Rühen

    AntwortenLöschen
  3. Wow, that's a really nice outfit! Love the colors and your bag is amazing!

    I'm following you! <3

    http://www.officialgabi.blogspot.com.br/

    AntwortenLöschen
  4. So beautiful! I love that you use simple pieces, but they are somehow special when you put them together. That blue coat is gorgeous.

    AntwortenLöschen
  5. love the coat and sweater!
    gorgeous outfit
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    AntwortenLöschen
  6. Very cool outfit! Love the snow coming down as well, makes it look pretty! I really like your blog! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, personal style, likes and much more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    AntwortenLöschen
  7. beautiful look!!
    http://annalisamasella.blogspot.it/

    AntwortenLöschen
  8. OMG I immidiately thought of Mondrian when I saw your sweater!:) One of my favorite painters.
    Love the coat, it has such a great color! What a find!

    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com
    Visit the RmH SHOP

    AntwortenLöschen
  9. Thanks for stopping by my blog ... nice. I hasten to add one of my readers, it's up to you!

    AntwortenLöschen
  10. Great outfit! Love your coat and bag! It's gorgeous xx
    You have a new follower:)

    AntwortenLöschen
  11. Great post! please check out my blog and if you like it, please follow me on Google Friend Connect and Bloglovin, I promise to do the same for you! xx
www.love-joice.com

    AntwortenLöschen