13. November 2012

Bees and fluffy Clouds

Ein paar schnelle Fotos meines gestrigen Outfits. Wie ich schon vorhergesagt hatte, wird die Zeit bis Weihnachten sehr stressig. Ich versuche aber trotzdem normal weiterzubloggen. Leider wird es immer früher dunkel und ich muss mich beeilen, meine Outfits noch bei ausreichend Licht zu fotografieren.
Vielen Dank für Euren Besuch und eine schöne Woche, Teal
Mehr zu Stoffen, zum Nähen oder was ich gerade so mache auf facebook oder instagram (@seaofteal)
Fluffiger mintfarbener Angora-Pullover: H&M (zur Zeit neben dem Fuchs-Pullover einer meiner Lieblinge), Bluse und Skinny-Jeans: H&M, Bienenbroschen: Asos (leider ausverkauft, aber dieser Schmuck für den Kragen sieht auch klasse aus), Zickzackringe: Asos, Henkeltasche: ChiChiFan Hamburg, Schuhe: Goertz

Just some fast pics of my yesterdays outfit. It's really busy at work till christmas, like I had predicted. I try to blogg as usual so stay tuned! :) Unfortunately the sunset gets earlier and earlier and it gets hard taking pictures with enough light...
Thanks for stopping by and have a wonderful week, Teal
More about my facric choices, sewing and what I'm doing all the time via facebook or instagram (@seaofteal) 
Fluffy mint Angora-Sweater: H&M (my favorite piece besides the fox-printed jumper), Blouse and Skinny-Jeans: H&M, Bee-Brooch: Asos (sold out, but this collar-jewelry is also fabulous), Zigzag-Rings: Asos, Bag: ChiChiFan Hamburg, Shoes: Goertz

Kommentare:

  1. I love your pull :) The color is perfect and the neckless... wouah :)

    KISSES

    AntwortenLöschen
  2. Nice!

    http://wishuponastarblog.wordpress.com/

    AntwortenLöschen
  3. Thank you for visiting my blog! And sure I would like to follow each other, I am following you on GFC and Bloglovin!

    xx Karolina

    Caramode Blog - Bloglovin - Facebook

    AntwortenLöschen