4. September 2012

Going out with the foxes

Am Samstag war ich mit meinem Freund erst ein bisschen shoppen und danach im Kino. Wie Ihr seht, bin ich im Moment ziemlich besessen von animal-print Sachen... diesem Schal und dem Katzenohrenring konnte ich einfach nicht wiederstehen! ;) Ich denke auch, den Schal werde ich diesen Herbst sehr viel tragen! :) Seit ihr auch so begeistert von animal-prints wie ich? Welche Lieblingsstücke habt ihr?
Vielen Dank für Euren Besuch und kommt bald wieder... es folgt bald noch ein animal-print outfit! :)

Shirt und Skinny-Jeans: H&M; dunkelblauer Schal mit Fuchsprint: Asos; Jacke: 1-2-3 (ähnliche hier und hier); Tasche: Hoffnung Berlin; Leo-Slipper: kmb (ähnliche hier und hier); Ring mit Katzenohren: Asos

On Saturday I went shopping with my boyfriend and afterwards we went to the cinema. As you can see, I am obsessed with animal-prints at the moment... I couldn't resist this cute fox-printed scarf and the ring with the catears! :) I thing I will wear this scarf a lot this fall! Are you obsessed with animal-printed things? What are your favourite pices?
Thank you for stopping by my blog and come back soon, there will be another animal-printed-outfit in a few days! :)

Shirt and Skinny-Jeans: H&M; navycolored scarf with fox-print: Asos; Jacket: 1-2-3 (similar here and here); Tasche: Hoffnung Berlin; Leo-Slipper: kmb (similar here and here); Ring with Catears: Asos

Kommentare:

  1. These are amazing photos, I love your outfit.

    I'm your newest follower, I hope you will follow back : )

    Jodie
    www.jodiesjunk.com

    AntwortenLöschen
  2. Great look! I love the animal details :-).

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    AntwortenLöschen
  3. Amazing look! Great mixing of prints there and your hair is so nice! :)
    Visit me and let me know if you want to follow each other?
    www.simplysiyaam.com

    AntwortenLöschen
  4. lovely!!! I like animal prints too, I have some leopard and cheetah prints:)

    http://chinnyob.blogspot.ie/

    AntwortenLöschen
  5. Hi Teal,

    toller Blog und schöne Photos. Die Kombi deiner Outfits gefällt mir gut und das Streifenshirt aus dem letzten Post find ich klassen.

    Ich schau hier jetzt wohl auch öfter mal rein :-)
    LG
    Jess

    AntwortenLöschen
  6. There is something for you on my blog!

    AntwortenLöschen
  7. The print of your scarf is so pretty and unique!

    AntwortenLöschen