16. September 2012

Black & White

Dieses Ensemble habe ich bei Zalando im Sale bekommen und trage es hier zu einem Samstagabend-Date mit meinem Freund. Mir gefällt der Schnitt des Kleides unheimlich gut, allerdings finde ich es mindestens 15cm zu kurz. Hier haben wir wieder das Problem meiner Größe, denn bei kleineren Frauen hat der Saum sicherlich die richtige Länge. Nunja, deshalb nähe ich mir ja schließlich viele Kleider selbst. Ihr kennt das ja sicherlich auch, dass die Kleidungsstücke immer genau die falsche Länge haben, oder???

Kleid: Zalando Collection; Blazer: Zalando Collection; Graue Wildledersandalen: Asos; Ring: Dryberg / Kern; Armband: Dolce&Gabbana


 I scored this ensemble at Zalando for a little price and wore it to a saturdaynight-date with my boyfriend. I like the pattern of the dress, but I think it's a little to short for me. Thats always my problem, because I am so tall (1,80m / 5feet 10inches). A woman smaller than me would fit the length perfect, I think. Well, this is why I sew a lott of my dresses myself. Do you have similar problems with the length of your cloth???

Dress: Zalando Collection; Blazer: Zalando Collection; Grey Sandals: Asos; Ring: Dryberg / Kern; Bracelet: Dolce&Gabbana

neu auf Facebook - new at facebook

Kommentare:

  1. Sure. I followed via GFC...love this outfit by the way

    AntwortenLöschen
  2. wow I am totally in love wid ure dress, and u look amazing!!!

    I am a blogger from India, do visit my blog. Wud love to hear what u think about it. And keep in touch :)

    www.styledestino.com

    AntwortenLöschen